وارانتی و یا گارانتی ؟؟؟؟

0
سوال شده آبان 23, 1396 در فنی توسط aban کاربر حرفه‌ای
روی بسته بندی بعضی محصولات مثلا رو جعبه یک مودم نوشته وارانتی دیده میشود. وارانتی چیست؟ آیا همان گارانتی است و یا با هم فرق دارند؟

1 پاسخ

0
پاسخ داده شده توسط tm کاربر فعال
آبان 25, 1396

وارانتی یعنی اینکه محصولی که دست شما است ( یا قصد خریدش رو دارید ) زمان مشخصی (دوره وارانتی) باید با همان مشخصات که اعلام شده کار میکند  و اگر در دوره وارانتی محصول با مشکلی رو به رو شده هزینه تعمیر و تعویض قطعات از طرف وارانتی پرداخت خواهد شد .

در صورت اینکه در دوره وارانتی محصول دچار مشکل بشود . شما میتوانید بدون پرداخت هزینه تعمیر ،از وارانتی برای تعمیر و تعویض قطعات استفاده کنید .

دوره وارانتی محصول همیشه بیشتر از دوره گارانتی است (مثلا اگر دوره گارانتی ۶ ماه باشد دوره وارانتی ۷ ماه است )

به طور مثال:

  • گارانتی یعنی : در صورتی که یخچال شما در طی ۲ ماه اول خراب بشه میتونید مراجعه کنید اصل پولتون یا یک یخچال دیگه تحویل بگیرید .
  • وارانتی یعنی : در صورتی که بعد از گذشت دو ماه اول این یخچال خراب بشه هزینه تعمیر و و قطعه های جدید اون رو شرکت پرداخت میکنه 

سوالات مشابه

0 امتیاز 1 پاسخ 31 بازدید
1 امتیاز 2 پاسخ 484 بازدید
سوال شده شهریور 7, 1396 در فنی توسط Blue کاربر حرفه‌ای
0 امتیاز 1 پاسخ 9 بازدید
سوال شده مهر 21, 1396 در سلامت توسط علی کاربر فعال
0 امتیاز 1 پاسخ 12 بازدید
1 امتیاز 1 پاسخ 42 بازدید
0 امتیاز 1 پاسخ 17 بازدید
سوال شده مهر 21, 1396 در فنی توسط PP کاربر فعال
0 امتیاز 1 پاسخ 34 بازدید
سوال شده شهریور 19, 1396 در فنی توسط user9372 کاربر فعال
0 امتیاز 1 پاسخ 16 بازدید
سوال شده شهریور 17, 1396 در فنی توسط PP کاربر فعال
سوال تازه‌ای بپرسید
به نسخه آزمایشی سامانه پرسش و پاسخ پرسک، محصول مشترک آزمایشگاه پردازش زبان طبیعی و آزمایشگاه سیستمهای اجتماعی دانشکده کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر خوش آمدید.
...